söndag 1 maj 2011

Etsy - en värld full av kreativitet

Idag har jag ägnat dagen åt att skapa en ny webshop på amerikanska etsy.com. Etsy är en stor mötesplats för människor som håller på med skapande och tillverkar saker av vitt skilda slag. Eftersom jag har provat det här tidigare så vet jag hur roligt det är. Speciellt eftersom man kan få kontakt med människor runt om i hela världen som håller på med pyssel och konstnärligt skapande precis som en själv. Kreativiteten är stor där ute och inspirationen tar aldrig slut.

Så här ser min banner ut - det är bilden som är högst upp i min shop på Etsy






Den här gången tänkte jag nischa min shop så att den enbart innehåller pappersdekorationer och kort med näckrosor/ lotusblommor. Detta för att jag tror att det är lätt att försvinna i mängden om man säljer för många olika grejer och sen vet jag av erfarenhet hur mycket jobb det blir om man får en massa olika ordrar och måste åka runt och få tag i rätt material och sen sitta uppe halva natten och vika en massa olika pappersdekorationer.

Här under ser ni en miniversion av min nya shop som heter LillyTyll - precis som bloggen - adressen dit är www.lillytyll.etsy.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar